MEDIATURVA

OTA YHTEYTTÄ

Huomioithan yhteydenotoissasi, että virtuaalinen maailma ei ole turvallinen paikka sensitiiviselle viestinnälle. Jos asiasi on arkaluontoinen, jätä meille pelkkä tapaamispyyntö.

ASIAKASPALVELU

Asiakaspalvelumme kautta saat lisää tietoa toiminnastamme ja palveluistamme. Palvelun kautta saat halutessasi myös lyhytkestoista maksutonta ohjausta turvallisuusasioihisi liittyen.

 

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin kello 10 – 16 muun toimintamme ohessa. Jos emme pysty vastaamaan juuri yhteydenottohetkelläsi, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

 

Voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä soittamalla, tekstiviestillä tai Signalilla…

 

…tai sähköpostilla

Käytämme sähköposteissamme Tutanota-palvelua. Luomalla itsellesi ilmaisen Tutanota-tilin, voit lähettää meille sähköpostia salattuna ja anonyymisti. Lue lisää…

HÄTÄPALVELU (24/7)

Hätäpalvelu on matalan kynnyksen yhteydenottokanava journalisteille ja  mediatyöntekijöille, jotka tarvitsevat tukea akuutin turvallisuustilanteensa hallintaan. Hätäpalvelun kautta saat neuvontaa ja käytännöntukea haastavien turvallisuustilanteiden ensitoimiin sekä jatko-ohjausta varsinaisen tuen piiriin.

 

Voit ottaa hätäpalveluun yhteyttä soittamalla, tekstiviestillä tai Signalin kautta.

Hätäpalvelu on avoinna vuorokauden ympäri viikon jokaisena päivänä.

Hätäpalvelu on maksutonta.

Hätäpalvelu on avoinna vuorokauden ympäri viikon jokaisena päivänä.


Hätäpalvelu on maksutonta.

KOHDERYHMÄ

 

Hätäpalvelu on tarkoitettu

 

  • suomalaisille journalisteille ja mediatyöntekijöille
  • journalisteille ja mediatyöntekijöille, joilla on asuinpaikka Suomessa
  • journalisteille ja mediatyöntekijöille, jotka työskentelevät suomalaisille journalismi- ja mediaorganisaatioille

Hätäpalvelu on kansainvälistä tukea ja siihen voi ottaa yhteyttä Suomesta ja ulkomailta.

 

VASTEAIKA

 

Tuotamme hätäpalvelua muun toimintamme ohessa, mikä voi ajoittain aiheuttaa viivettä vastausajoissa. Vastaamme yhteydenottoihin useimmiten heti tai viimeistään puolen tunnin sisällä, ja pisimmillään vastausviiveemme on yleensä enintään neljä (4) tuntia. Jos emme pysty vastaamaan juuri yhteydenottohetkelläsi, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

 

ULKOMAAN RAJOITTEET

 

Toteutamme ulkomaanviestintää tällä hetkellä vain Signalin kautta. Emme vastaa tai soita takaisin ulkomailta tai ulkomaisista puhelinnumeroista tuleviin tavallisiin puheluihin tai viesteihin.

 

SIGNALIN RAJOITTEET

 

Signalissa ja sen verkkoliikenteessä esiintyy ajoittain häiriöitä, joiden takia Signal ei välttämättä välitä viestiäsi tai puheluasi meille heti. Jos asiasi ei siedä viivytystä tai et saa Signalin kautta vastausta yhteydenottoyritykseesi enimmäisviiveemme (4h) kuluessa, suosittelemme käyttämään yhteydenottoon normaalia puhelua, tekstiviestiä tai hälärisoittoa.

 

TIETOTURVAN RAJOITTEET

 

Journalisteihin kohdistuu jatkuvasti tietoturvahyökkäyksiä sekä fyysistä ja teknistä seurantaa ympäri maailmaa. Hätäpalvelumme numero on julkinen ja se toimii julkisissa puhelinverkoissa, joten ulkopuolisen seurannan tai tietomurron mahdollisuutta ei voida täysin poissulkea eikä täysin estää.

 

Suosittelemmekin käyttämään yhteydenotoissa vain sellaisia yhteystietoja, yksilöiviä tietoja sekä asiasisältöjä, jotka kestävät julkisuutta mahdollisissa tietomurtotapauksissa.

 

Jos henkilöllisyytesi paljastuminen ulkopuolisille voi aiheuttaa haittaa, suosittelemme käyttämään täysin anonyymejä verkkoyhteyksiä, laitteita ja yhteystietoja yhteyttä ottaessasi.

 

Tietoturvasyistä suosittelemme sensitiivisten asioiden käsittelyä vain henkilökohtaisissa tapaamisissa. Jos asiasi on sensitiivinen, jätä meille pelkkä tapaamispyyntö.

 

KÄYTTÖMAKSUT

 

MediaTurva ei peri hätäpalvelusta maksuja. Yhteydenotto hätäpalveluun yhdistyy Suomessa sijaitsevaan suomalaiseen puhelinliittymään ja siihen tapahtuvat yhteydenotot maksavat oman liittymäsi hinnaston mukaisesti.

 

TIETOSUOJA

 

MediaTurva ei tallenna eikä rekisteröi hätäpalvelunsa käyttäjien henkilötietoja eikä ylläpidä henkilörekistereitä hätäpalveluunsa liittyen. MediaTurva ei luovuta hätäpalvelun käyttäjien tietoja kolmannelle osapuolelle.

KOHDERYHMÄ

 

Hätäpalvelu on tarkoitettu

 

  • suomalaisille journalisteille ja mediatyöntekijöille
  • journalisteille ja mediatyöntekijöille, joilla on asuinpaikka Suomessa
  • journalisteille ja mediatyöntekijöille, jotka työskentelevät suomalaisille journalismi- ja mediaorganisaatioille

Hätäpalvelu on kansainvälistä tukea ja siihen voi ottaa yhteyttä Suomesta ja ulkomailta.

 

VASTEAIKA

 

Tuotamme hätäpalvelua muun toimintamme ohessa, mikä voi ajoittain aiheuttaa viivettä vastausajoissa. Vastaamme yhteydenottoihin useimmiten heti tai viimeistään puolen tunnin sisällä, ja pisimmillään vastausviiveemme on yleensä enintään neljä (4) tuntia. Jos emme pysty vastaamaan juuri yhteydenottohetkelläsi, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

 

ULKOMAAN RAJOITTEET

 

Toteutamme ulkomaanviestintää tällä hetkellä vain Signalin kautta. Emme vastaa tai soita takaisin ulkomailta tai ulkomaisista puhelinnumeroista tuleviin tavallisiin puheluihin tai viesteihin.

 

SIGNALIN RAJOITTEET

 

Signalissa ja sen verkkoliikenteessä esiintyy ajoittain häiriöitä, joiden takia Signal ei välttämättä välitä viestiäsi tai puheluasi meille heti. Jos asiasi ei siedä viivytystä tai et saa Signalin kautta vastausta yhteydenottoyritykseesi enimmäisviiveemme (4h) kuluessa, suosittelemme käyttämään yhteydenottoon normaalia puhelua, tekstiviestiä tai hälärisoittoa.

 

TIETOTURVAN RAJOITTEET

 

Journalisteihin kohdistuu jatkuvasti tietoturvahyökkäyksiä sekä fyysistä ja teknistä seurantaa ympäri maailmaa. Hätäpalvelumme numero on julkinen ja se toimii julkisissa puhelinverkoissa, joten ulkopuolisen seurannan tai tietomurron mahdollisuutta ei voida täysin poissulkea eikä täysin estää.

 

Suosittelemmekin käyttämään yhteydenotoissa vain sellaisia yhteystietoja, yksilöiviä tietoja sekä asiasisältöjä, jotka kestävät julkisuutta mahdollisissa tietomurtotapauksissa.

 

Jos henkilöllisyytesi paljastuminen ulkopuolisille voi aiheuttaa haittaa, suosittelemme käyttämään täysin anonyymejä verkkoyhteyksiä, laitteita ja yhteystietoja yhteyttä ottaessasi.

 

Tietoturvasyistä suosittelemme sensitiivisten asioiden käsittelyä vain henkilökohtaisissa tapaamisissa. Jos asiasi on sensitiivinen, jätä meille pelkkä tapaamispyyntö.

 

KÄYTTÖMAKSUT

 

MediaTurva ei peri hätäpalvelusta maksuja. Yhteydenotto hätäpalveluun yhdistyy Suomessa sijaitsevaan suomalaiseen puhelinliittymään ja siihen tapahtuvat yhteydenotot maksavat oman liittymäsi hinnaston mukaisesti.

 

TIETOSUOJA

 

MediaTurva ei tallenna eikä rekisteröi hätäpalvelunsa käyttäjien henkilötietoja eikä ylläpidä henkilörekistereitä hätäpalveluunsa liittyen. MediaTurva ei luovuta hätäpalvelun käyttäjien tietoja kolmannelle osapuolelle.

Hätäpalvelu on tarkoitettu Suomen kansalaisille, Suomessa asuville sekä Suomeen rekisteröidyille journalismi- ja mediatahoille työskenteleville henkilöille.

JOHTAJA

Turvallisuusasiantuntija ja -kouluttaja

Käytämme sähköposteissamme Tutanota-palvelua. Luomalla itsellesi ilmaisen Tutanota-tilin, voit lähettää meille sähköpostia salattuna ja anonyymisti. Lue lisää…

LASKUTUS

Huomioithan, että vastaanotamme laskuja vain sähköpostilla.

Osoite:

MediaTurva

PL81030

Vetokuja 4 A

01610 Vantaa

 

Y-tunnus:

2459377-9

Osoite:

MediaTurva

PL81030

Vetokuja 4 A

01610 Vantaa

 

Y-tunnus: 2459377-9

 

Käytämme sähköposteissamme Tutanota-palvelua. Luomalla itsellesi ilmaisen Tutanota-tilin, voit lähettää meille sähköpostia salattuna ja anonyymisti. Lue lisää…

Tekijänoikeudet © 2023 MediaTurva

Scroll to Top