Huomioithan yhteydenotoissasi, että virtuaalinen maailma ei ole turvallinen paikka sensitiiviselle viestinnälle. Jos asiasi on arkaluontoinen, jätä meille pelkkä tapaamispyyntö.
Asiakaspalvelumme kautta saat lisää tietoa toiminnastamme ja palveluistamme. Palvelun kautta saat halutessasi myös lyhytkestoista maksutonta ohjausta turvallisuusasioihisi liittyen.
Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin kello 10 – 16 muun toimintamme ohessa. Jos emme pysty vastaamaan juuri yhteydenottohetkelläsi, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä soittamalla, tekstiviestillä tai Signalilla…
…tai sähköpostilla
Käytämme sähköposteissamme Tutanota-palvelua. Luomalla itsellesi ilmaisen Tutanota-tilin, voit lähettää meille sähköpostia salattuna ja anonyymisti. Lue lisää…
Hätäpalvelu on matalan kynnyksen yhteydenottokanava journalisteille ja mediatyöntekijöille, jotka tarvitsevat tukea akuutin turvallisuustilanteensa hallintaan. Hätäpalvelun kautta saat neuvontaa ja käytännöntukea haastavien turvallisuustilanteiden ensitoimiin sekä jatko-ohjausta varsinaisen tuen piiriin.
Voit ottaa hätäpalveluun yhteyttä soittamalla, tekstiviestillä tai Signalin kautta.
Hätäpalvelu on avoinna vuorokauden ympäri viikon jokaisena päivänä.
Hätäpalvelu on maksutonta.
Hätäpalvelu on avoinna vuorokauden ympäri viikon jokaisena päivänä.
Hätäpalvelu on maksutonta.
KOHDERYHMÄ
Hätäpalvelu on tarkoitettu
Hätäpalvelu on kansainvälistä tukea ja siihen voi ottaa yhteyttä Suomesta ja ulkomailta.
VASTEAIKA
Tuotamme hätäpalvelua muun toimintamme ohessa, mikä voi ajoittain aiheuttaa viivettä vastausajoissa. Vastaamme yhteydenottoihin useimmiten heti tai viimeistään puolen tunnin sisällä, ja pisimmillään vastausviiveemme on yleensä enintään neljä (4) tuntia. Jos emme pysty vastaamaan juuri yhteydenottohetkelläsi, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
ULKOMAAN RAJOITTEET
Toteutamme ulkomaanviestintää tällä hetkellä vain Signalin kautta. Emme vastaa tai soita takaisin ulkomailta tai ulkomaisista puhelinnumeroista tuleviin tavallisiin puheluihin tai viesteihin.
SIGNALIN RAJOITTEET
Signalissa ja sen verkkoliikenteessä esiintyy ajoittain häiriöitä, joiden takia Signal ei välttämättä välitä viestiäsi tai puheluasi meille heti. Jos asiasi ei siedä viivytystä tai et saa Signalin kautta vastausta yhteydenottoyritykseesi enimmäisviiveemme (4h) kuluessa, suosittelemme käyttämään yhteydenottoon normaalia puhelua, tekstiviestiä tai hälärisoittoa.
TIETOTURVAN RAJOITTEET
Journalisteihin kohdistuu jatkuvasti tietoturvahyökkäyksiä sekä fyysistä ja teknistä seurantaa ympäri maailmaa. Hätäpalvelumme numero on julkinen ja se toimii julkisissa puhelinverkoissa, joten ulkopuolisen seurannan tai tietomurron mahdollisuutta ei voida täysin poissulkea eikä täysin estää.
Suosittelemmekin käyttämään yhteydenotoissa vain sellaisia yhteystietoja, yksilöiviä tietoja sekä asiasisältöjä, jotka kestävät julkisuutta mahdollisissa tietomurtotapauksissa.
Jos henkilöllisyytesi paljastuminen ulkopuolisille voi aiheuttaa haittaa, suosittelemme käyttämään täysin anonyymejä verkkoyhteyksiä, laitteita ja yhteystietoja yhteyttä ottaessasi.
Tietoturvasyistä suosittelemme sensitiivisten asioiden käsittelyä vain henkilökohtaisissa tapaamisissa. Jos asiasi on sensitiivinen, jätä meille pelkkä tapaamispyyntö.
KÄYTTÖMAKSUT
MediaTurva ei peri hätäpalvelusta maksuja. Yhteydenotto hätäpalveluun yhdistyy Suomessa sijaitsevaan suomalaiseen puhelinliittymään ja siihen tapahtuvat yhteydenotot maksavat oman liittymäsi hinnaston mukaisesti.
TIETOSUOJA
MediaTurva ei tallenna eikä rekisteröi hätäpalvelunsa käyttäjien henkilötietoja eikä ylläpidä henkilörekistereitä hätäpalveluunsa liittyen. MediaTurva ei luovuta hätäpalvelun käyttäjien tietoja kolmannelle osapuolelle.
KOHDERYHMÄ
Hätäpalvelu on tarkoitettu
Hätäpalvelu on kansainvälistä tukea ja siihen voi ottaa yhteyttä Suomesta ja ulkomailta.
VASTEAIKA
Tuotamme hätäpalvelua muun toimintamme ohessa, mikä voi ajoittain aiheuttaa viivettä vastausajoissa. Vastaamme yhteydenottoihin useimmiten heti tai viimeistään puolen tunnin sisällä, ja pisimmillään vastausviiveemme on yleensä enintään neljä (4) tuntia. Jos emme pysty vastaamaan juuri yhteydenottohetkelläsi, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
ULKOMAAN RAJOITTEET
Toteutamme ulkomaanviestintää tällä hetkellä vain Signalin kautta. Emme vastaa tai soita takaisin ulkomailta tai ulkomaisista puhelinnumeroista tuleviin tavallisiin puheluihin tai viesteihin.
SIGNALIN RAJOITTEET
Signalissa ja sen verkkoliikenteessä esiintyy ajoittain häiriöitä, joiden takia Signal ei välttämättä välitä viestiäsi tai puheluasi meille heti. Jos asiasi ei siedä viivytystä tai et saa Signalin kautta vastausta yhteydenottoyritykseesi enimmäisviiveemme (4h) kuluessa, suosittelemme käyttämään yhteydenottoon normaalia puhelua, tekstiviestiä tai hälärisoittoa.
TIETOTURVAN RAJOITTEET
Journalisteihin kohdistuu jatkuvasti tietoturvahyökkäyksiä sekä fyysistä ja teknistä seurantaa ympäri maailmaa. Hätäpalvelumme numero on julkinen ja se toimii julkisissa puhelinverkoissa, joten ulkopuolisen seurannan tai tietomurron mahdollisuutta ei voida täysin poissulkea eikä täysin estää.
Suosittelemmekin käyttämään yhteydenotoissa vain sellaisia yhteystietoja, yksilöiviä tietoja sekä asiasisältöjä, jotka kestävät julkisuutta mahdollisissa tietomurtotapauksissa.
Jos henkilöllisyytesi paljastuminen ulkopuolisille voi aiheuttaa haittaa, suosittelemme käyttämään täysin anonyymejä verkkoyhteyksiä, laitteita ja yhteystietoja yhteyttä ottaessasi.
Tietoturvasyistä suosittelemme sensitiivisten asioiden käsittelyä vain henkilökohtaisissa tapaamisissa. Jos asiasi on sensitiivinen, jätä meille pelkkä tapaamispyyntö.
KÄYTTÖMAKSUT
MediaTurva ei peri hätäpalvelusta maksuja. Yhteydenotto hätäpalveluun yhdistyy Suomessa sijaitsevaan suomalaiseen puhelinliittymään ja siihen tapahtuvat yhteydenotot maksavat oman liittymäsi hinnaston mukaisesti.
TIETOSUOJA
MediaTurva ei tallenna eikä rekisteröi hätäpalvelunsa käyttäjien henkilötietoja eikä ylläpidä henkilörekistereitä hätäpalveluunsa liittyen. MediaTurva ei luovuta hätäpalvelun käyttäjien tietoja kolmannelle osapuolelle.
Hätäpalvelu on tarkoitettu Suomen kansalaisille, Suomessa asuville sekä Suomeen rekisteröidyille journalismi- ja mediatahoille työskenteleville henkilöille.
Turvallisuusasiantuntija ja -kouluttaja
Käytämme sähköposteissamme Tutanota-palvelua. Luomalla itsellesi ilmaisen Tutanota-tilin, voit lähettää meille sähköpostia salattuna ja anonyymisti. Lue lisää…
Huomioithan, että vastaanotamme laskuja vain sähköpostilla.
Osoite:
MediaTurva
PL81030
Vetokuja 4 A
01610 Vantaa
Y-tunnus:
2459377-9
Osoite:
MediaTurva
PL81030
Vetokuja 4 A
01610 Vantaa
Y-tunnus: 2459377-9
Käytämme sähköposteissamme Tutanota-palvelua. Luomalla itsellesi ilmaisen Tutanota-tilin, voit lähettää meille sähköpostia salattuna ja anonyymisti. Lue lisää…